Pitkään ollut mietinnässä blogin aloittaminen - nyt vihdoin sain itseäni niskasta kiinni ja sen tein. Huh.

Teitä varmaan kiinnostaa kuka täällä kaiken takana oikein on, joten aloitetaan siitä. Olen vuosimallia -86 oleva nuori nainen. Kyllä, nuori! Vaikka viimeksi eilen sisko vinoili, että alkaako kolmenkympinkriisi läheneen...mietin vaan et mikä se sellainen on, kun mähän oon vasta 25-vuotias (ollut jo pari vuotta).

Tähän ikään mennessä olen käynyt jo muutaman koulunkin...elämäkoulusta puhumattakaan.

  • Vuonna 2005 minusta tuli ylioppilas
  • Vuonna 2008 valmistuin datanomiksi

 Ja nyt juuri, joulukuussa 2013 sain oppisopimuskoulutukseni päätökseen ja valmistuin lähihoitajaksi. Sitä kuitenkaan itse tietämättä. Nyt varmaan ajattelette, että mikä hihhuli tuo on. Kyllähän jokainen nyt tietää milloin valmistuu. No, mulle kävi niin, että minun piti valmistua vasta huhtikuussa - suoritin kaikki nopeaan tahtiin ja minulle luvattiin että kaikki on ok, voin pitää paperit sisässä huhtikuuhun asti. Joulun välipäivinä mulle kuitenkin tuli todistukset ja kun asiaa selvitin uudestaan niin se mitä minulle luvattiin ei ollutkaan mahdollista. Elikä näin valmistuu tietämättään.Malla-normal.jpg
Lähihoitajan ammatti oli muuten yksi näistä, joista olin sanonut "ei ikinä". Joten olen hyvä esimerkki siitä, että koskaan ei pidä sanoa ei ikinä.

Asun yhdessä poikaystäväni...vai onko se nyt sitten avopuolisoni kanssa 38m² kerrostaloyksiössä. Elämäämme ihastuttaa ja välillä vihastuttaakin 10kk ikäinen kultainennoutajanarttu Malla. Mallankin tempauksista tulette varmasti kuulemaan lisää ajan kuluessa...

Harrastuksiini kuuluu valokuvaaminen, lukeminen, lenkkeily ja erilaiset jumpat.
Valokuvistani tulee varmasti suuri osa tätä blogiakin. Yritän koko ajan olla parempi ja parempi...ja mielestäni vuosien varrella olenkin jo jonkin verran kehittynyt. Paljon on kyllä matkaa vielä jäljellä...kun vaan ehtisi ja jaksaisi perehtyä paremmin tuohon järkkäriin.
Olen myös elokuvafriikki, kerään elokuvia ja minulla on niitä jo lähemmäs 500kpl - tarkalleen 488kpl. Niitä oli jo yli 500kpl, mutta annoin pois kaikki poltetut (mitä ne sellaiset on?!) joten määrä väheni sen vuoksi.
Aloitin myös keräämään muumimukeja - niitä minulle on kertynyt jo 18kpl. Ja koko ajan haluan lisääälisääälisäälisäää....

Luonteeltani olen rehellinen, luotettava, hyvä kuuntelija, itsepäinen pässi, vaikeakin ajoittain sekä rauhallinen ja liiankin kiltti. Pidän paljon asioita sisälläni eikä minulla ole kuin muutama ihminen, joille voin kertoa ihan mitä vaan. He ovatkin elämäni tärkeimpiä ihmisiä. <3

Olisikohan tässä nyt tärkeimmät...ei parane kaikkea paljastaa kerralla. ;)

 

♥ Paratiisilintu