Tänään olikin aikainen herätys.
Päätimme eilen, että menemme molemmat (minä ja mieheni) parturiin. Halusin kokeilla tuollaista liukuvärjäystä hiuksiini ja tuli todella kiva, ainakin itse tykkään todella paljon. ☺
Koska on viikonloppu on myös lupa herkutella...enemmän ja vähemmän. Löysin eilen kaupasta suklaakuorrutteisia cashew-pähkinöitä. Ei, en suosittele. Minun makuuni eivät ainakaan olleet. Olisi pitänyt ostaa peruspähkinöitä. Pääsiäisen jälkeen tällä neidillä on karkki/herkuttelupäivä - kerran viikossa. Piste.
Oletteko muuten huomanneet kuinka ihana ilma ulkona on? Otimme Mallan ja lähdimme joka viikonloppuiseen tyyliin metsään kävelemään. Aurinko paistaa ja on lämmin. Kesä lähestyy hurjaa vauhtia. Voiko sitä enempää toivoa? ♥

Ainiin. Ja tuo iso Kinder. Se on mun. Yksin mun. :P

 

Canon%20Ixus%20115%20HS-normal.jpg

Ps. Siivosin eilen sen uunin loppuun - hyvä minä.

 

♥ Paratiisilintu